Get 10% extra OFF on Porto Summer Sale - Use PORTOSUMMER coupon - Shop Now!

Obchodné podmienky

ČO SÚ OBCHODNÉ PODMIENKY?

Hlavným účelom obchodných podmienok pri e-shopoch je zabezpečenie ochrany najmä pre spotrebiteľa, teda pre Vás, ale tak isto aj predávajúceho pred akýmkoľvek poškodením. Obchodné podmienky sú súčasťou kúpnej zmluvy, a každý kupujúci s nimi musí súhlasiť a byť s nimi stotožnení pred uzatvoreným takejto zmluvy. Obchodné podmienky Vám dávajú právo napríklad na vrátenie tovaru, reklamáciu alebo zrušenie objednávky za určitých okolností. Tak isto však ochraňujú predávajúceho pred tým, aby spotrebitelia nemohli zneužívať nákup tovaru cez internet o ktorý nemajú reálne záujem a vytvárali by tak zbytočné náklady a škody predávajúcemu. Určujú sa v nich dodacie podmienky ako aj možnosti platby, ktoré je kupujúci oprávnený využiť pri nákupe.

OBCHODNÉ PODMIENKY – MEDOSELECT SK

Prevádzkovateľ e-shopu :

Medoselect SK s.r.o.
Nitrianske nábrežie 15
Nové Zámky, 94002

IČO: 47594314
DIČ: 2023989858
IČ DPH: SK2023989858 

Email: info@medoselect.sk
Tel. kontakt: +421 905 527 521

ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

Pri výklade týchto podmienok figuruje spoločnosť Medoselect SK (prevádzkovateľ e-shopu www.penoxal-original.sk) ako „predávajúci“ alebo „prevádzkovateľ“. Fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstupuje do obchodného vzťahu s predávajúcim vystupuje ako „kupujúci“. Všetky produkty ktoré je možné zakúpiť na e-shope, a ktoré poskytuje predávajúci kupujúcemu predstavujú v tejto úprave „tovar“. „Objednávkou“ sa rozumie kúpna zmluva ktorá bola alebo bude uzatvorená medzi predávajúcim a kupujúcim  a na základe ktorej je realizovaný predaj a doručenie tovaru.

 

OBJEDNÁVKA

Záväzná objednávka vzniká na základe jej potvrdenia pri stlačení tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ pri procese objednávania tovaru v internetovom obchode, prípadne pri objednaní tovaru telefonicky po ústnom dohovore alebo e-mailom po písomnom dohovore. V prípade nejasností pri objednávke alebo registrácii, je potrebné uviesť váš telefonický kontakt, aby sme Vás mohli kontaktovať a predišlo sa tak prípadným chybám.

DODACIE PODMIENKY

a) Dodanie objednaného tovaru bude realizované v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho. Termín registrovania objednávky je obvykle v deň objednávky (ak bol tovar objednaný do 12:00) alebo nasledujúci pracovný deň, za predpokladu, že je tovar na sklade. Tovar je odoslaný najneskôr do 2 pracovných dní od registrácie objednávky. Dodacia lehota zvyčajne nepresiahne 3 pracovné dni, odvíjajú sa od nej však viaceré faktory, ktoré predávajúci nedokáže ovplyvniť (napr. komplikácie externých dopravných spoločností). V prípade dlhšej dodacej doby bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti informovať.

b) Miesto odberu, resp. zaslania tovaru je stanovené kupujúcim pri objednávaní tovaru. Za vybavenie objednávky sa považuje prevzatie tovaru kupujúcim. Dopravu na adresu doručenia zabezpečuje predávajúci, na základe objednávky kupujúceho.

SPÔSOBY DOPRAVY

Všetky zásielky, ktoré sú skladom, odosielame väčšinou v deň prijatia objednávky (do 12:00) alebo nasledujúci pracovný deň. Zásielky sú odosielané najneskôr do 2 dní od obdržania objednávky. Po odoslaní zásielky je za dopravu zodpovedá tretia osoba v podobe prepravcu, ktorého si kupujúci pri nákupe tovaru zvolí. Na našom e-shope poskytujeme nasledujúce možnosti dopravy:

Packeta (Zásielkovňa)           
Packeta (Zásielkovňa) doručí balík na vami vybranú partnerskú pobočku (alebo do balíko-boxu) kde si ho budete môcť vyzdvihnúť po obdržaní kódu v SMS správe informujúcej o jeho doručení. Možnosť platby kartou pri prevzatí vo výdajných miestach Packeta (Zásielkovňa) je závislá od danej pobočky a nie je ovplyvniteľná našou spoločnosťou, vo všeobecnosti je však platba možná v hotovosti aj kartou (v prípade že ste si zvolili platbu na dobierku). Packeta (Zásielkovňa) zvyčajne balík doručí do 2-3 pracovných dní od momentu odoslania zásielky z nášho skladu.

Slovenská pošta  
Balík bude doručený na príslušnú pobočku pošty Slovenskej republiky, ktorú vyberie prepravca – Slovenská pošta – a ktorá bude určená na základe zadanej adresy kupujúceho pri nákupe (bude teda pravdepodobne doručený na poštu ktorá je k vami zadanej adrese najbližšie). Slovenská pošta zvyčajne balík doručí do 2 pracovných dní od momentu odoslania zásielky z nášho skladu.

DPD Kuriér
Kuriér doručí balík priamo na adresu, ktorú kupujúci zadá pri nákupe. DPD Kuriér doručí balík zvyčajne nasledujúci pracovný deň alebo do 2 pracovných dní od momentu odoslania zásielky z nášho skladu.

Osobné prevzatie
Vzhľadom na to, že naša spoločnosť do tohto momentu nedisponuje kamennou predajňou, osobné prevzatie je možné iba po dohode v centrálnom sklade na adrese Bitúnková 13, Nové Zámky po telefonickej dohode
(poznpri osobnom prevzatí je možná platba iba v hotovosti.)

POPLATKY ZA PREPRAVU

Spôsob dopravy si kupujúci vyberie pri objednávaní tovaru označením zvolenej možnosti. Poplatky za  dopravu sú definované priamo pri výbere spôsobu dopravy. Poplatok za zvoleného dodávateľa bude pripočítaný ku konečnej sume objednávky. V prípade objednávok nad 50€ poplatok za dopravu hradí predávajúci a nebude kupujúcemu zaúčtovaný pri odosielaní platby.

V prípade voľby PLATBA NA DOBIERKU je účtovaný fixný poplatok 1€ s DPH, vzhľadom na to, že pri tejto forme platby si prepravné spoločnosti účtujú dodatočné príplatky.

DOPRAVA ZDARMA

Doprava zdarma sa vzťahuje na všetky objednávky ktoré presiahnu sumu 50€ s DPH. Ak zákazník nakúpi tovar v tejto alebo vyššej hodnote, dopravu hradí predávajúci (teda naša spoločnosť), pričom ako dopravný prepravca sa prednostne využije DPD Kuriér, ktorý doručí balík priamo na adresu určenú kupujúcim. V prípade, že si kupujúci želá, aby mu bol balík doručený iným sprostredkovateľom (napr. Zásielkovňa alebo Balík na poštu), je povinný informovať predávajúceho v odseku „Poznámky k objednávke“ (prípadne telefonicky), ktorý sa nachádza v záverečnej časti objednávky pred jej odoslaním, v ktorej definuje spôsob, ktorým si želá aby mu bol balík zaslaný. 

SPÔSOBY PLATBY

Kupujúci si pri objednávaní tovaru môže zvoliť z troch možností platby. Všetky spôsoby platby sú maximálne bezpečné.

Platba na dobierku

Zaplatíte za tovar pri preberaní vašej zásielky na pobočke Slovenskej pošty, prepravcovi (kuriérovi) DPD Kuriér alebo partnerskej pobočke Packeta (Zásielkovňa) resp. v Z-Box (Packeta)

Výhodou sa môže javiť platba za tovar až pri prevzatí, avšak často sa stáva, že kupujúci nemá napríklad dostupnú hotovosť a doručenie sa tak môže predĺžiť. Pri platbe na dobierku si prepravné spoločnosti tiež účtujú dodatočné poplatky keďže manipulujú s hotovosťou, čo sa nakoniec prejaví aj v konečnej platbe pri objednávke. 

Pri platbe na dobierku je účtovaný dodatočný poplatok 1€ s DPH vzhľadom na vzniknuté dodatočné náklady na dopravu, ktoré vyžadujú prepravné spoločnosti.

Platba debetnou/kreditnou kartou cez Platobnú bránu TrustPay  (najčastejšie využívaná zákazníkmi)

Platba vykonaná na základe údajov z vašej debetnej/kreditnej karty, ktorú sprostredkuje bezpečná platobná brána TrustPay od spoločnosti Trust Pay, a.s.

Takáto platba prejde ihneď, tovar je pripravený na okamžité odoslanie a neplatíte dodatočné poplatky za dobierku. Navyše, všetky vaše údaje sú absolútne zabezpečené pred akýmkoľvek poškodením alebo krádežou a preto sa nemusíte obávať, že by boli zneužité. Naša spoločnosť nemá a ani nebude mať žiaden prístup k údajom na vašej karte. K týmto údajom má jednorazový prístup iba spoločnosť, ktorá prevádzkuje platobnú bránu, ktorá využíva všetky najvyššie formy zabezpečenia pred únikom dát. Na našom e-shop využívame služby platobnej brány CardPay od spoločnosti Tatra Banka.

Platba bankovým prevodom

Platba vykonaná za pomoci manuálneho bankového prevodu, pri ktorom zašlete platbu priamo na náš bankový účet. 
SK16 7500 0000 0040 1958 8287, Československá obchodná banka, a.s. (ČSOB) – Medoselect SK
Pri tomto spôsobe platby Vám bude tovar zaslaný AŽ po uhradení a PRIJATÍ celej sumy tovaru na uvedenom účte.

Kupujúci je tiež povinný uviesť číslo objednávky do poznámky pri vykonávaní platby, aby ho predávajúci dokázal identifikovať, zaregistrovať bankový prevod a zaslať produkt na určenú adresu.

Ak kupujúci číslo objednávky neuvedie, a predávajúci nie je schopný platbu identifikovať (napr. z adresy účtu alebo mena účtu), platba bude refundovaná spätne na účet odosielateľa a objednávka stornovaná. 
Objednávka bude tiež stornovaná v prípade, ak kupujúci neodošle, resp. predávajúci nezaregistruje na svojom účte platbu v priebehu 7 pracovných dní od prijatia objednávky predávajúcim.

Táto forma platby mierne predlžuje celkovú dobu dopravy tovaru až k Vám, keďže tovar odosielame až po prijatí platby na náš účet, čo niekedy môže trvať niekoľko dní. Výhodou však je, že kupujúci neplatí dodatočné poplatky za dobierku.

ZÁRUKA A REKLAMÁCIE

a) Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Ak je na zásielke výrazné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou, má právo ju neprevziať.

b) Pre uplatnenie reklamácie platí bežný reklamačný postup. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, prípadne je ohraničená dátumom spotreby. Kupujúci je povinný doručiť reklamovaný tovar predávajúcemu čistý, mechanicky nepoškodený, zabalený, vrátane faktúry.

c) Právo na záruku zaniká v prípade, že k poškodeniu došlo mechanickým poškodením výrobku, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom alebo iným porušením záručných podmienok. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a vis major.

d) Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.

e) Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania (deň prijatia reklamovaného tovaru), v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

a) Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania tovaru.

b) V prípade, že kupujúci nemá záujem o objednaný tovar ešte pred jeho odoslaním resp. doručením, má právo objednávku zrušiť bez udania dôvodu, je však povinný oznámiť to predávajúcemu telefonicky alebo emailom, pomocou kontaktného formulára na stránkach predávajúceho – www.penoxal-original.sk

c) Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak kupujúci uviedol na objednávke nepravdivé alebo zavádzajúce osobné údaje, alebo ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila jeho veľkoobchodná cena. V takomto prípade bude neodkladne informovať kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu. V prípade, že kupujúci už zaplatil časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená na jeho účet alebo zaslaná na adresu do 7-ich kalendárnych dní.

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Kupujúci, ktorý nekupuje tovar v rámci podnikateľskej činnosti má zo zákona právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Pre odstúpenie od zmluvy v zákonom stanovenej lehote sa vzťahujú nasledujúce podmienky:

  • zámer odstúpiť od zmluvy oznámi kupujúci predávajúcemu čo najskôr, spolu s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a číslom účtu, resp. adresou pre vrátenie peňazí
  • v prípade už prevzatia tovaru, zašle ho kupujúci na adresu predávajúceho
  • tovar musí byť nepoužitý a kompletný, vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu a dokladu o kúpe
  • tovar zašle kupujúci doporučene, nie na dobierku. Náklady na vrátenie tovaru znáša za bežných okolností kupujúci.

Pri splnení vyššie uvedených podmienok vráti predávajúci peniaze za tovar prevodom na účet kupujúceho alebo zaslaním na jeho adresu, a to najneskôr do 14 pracovných dní po prijatí tovaru. Pri nesplnení niektorej z podmienok bude tovar vrátený kupujúcemu na jeho náklady.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo „Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb.“ v znení neskorších zákonných úprav, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka. V prípade akýchkoľvek informácií, napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára, prípadne telefonicky na niektoré z čísiel uvedených v kontaktoch.